62-193 的中問題集 & Technology Literacy For Educators

 

現在の社会で人材があちこちいます。IT領域でも同じです。コンピュータの普及につれて、パソコンを使えない人がほとんどいなくなります。ですから、IT業界で勤めているあなたはプレッシャーを感じていませんか。学歴はどんなに高くてもあなたの実力を代表できません。学歴はただ踏み台だけで、あなたの地位を確保できる礎は実力です。IT職員としているあなたがどうやって自分自身の実力を養うのですか。IT認定試験を受験するのは一つの良い方法です。62-193 的中問題集を通して、あなたは新しいスキルをマスターすることができるだけでなく、62-193 的中問題集を取得して自分の高い能力を証明することもできます。最近、Microsoft 62-193 的中問題集の認証資格がとても人気があるようになりましたが、受験したいですか。

Microsoft62-193 的中問題集を準備するのは残念ですが、合格してからあなたはITに関する仕事から美しい未来を持っています。だから、我々のすべきのことはあなたの努力を無駄にしないということです。弊社のJapanCertの提供するMicrosoftの62-193 的中問題集のメリットがみんなに認められています。我々のデモから感じられます。我々は力の限りにあなたにMicrosoftの62-193 的中問題集に合格します。

62-193試験番号:62-193 問題集無料
試験科目:「Technology Literacy for Educators」
最近更新時間:2017-06-28
問題と解答:41

>> 62-193 問題集無料

 

NO.1 You want to track and manage student's performance data.
Which type of application should you use?
This item is part of a case study. To view the case study information, click on the Case Study button
below.
A. word processing
B. spreadsheet
C. presentation
D. desktop publishing
Answer: B

62-193 段階   62-193 オンライン   

NO.2 One of your students has poor hearing.
You want to ensure that the student has the opportunity to interact with the farmer during the
video-conference.
What should you do?
This item is part of a case study. To view the case study information, click on the Case Study button
below.
A. After the video-conference, have the other students explain the key points of the conference to
the student.
B. Before the video-conference, have the student submit questions in writing.
C. Record the audio portion of the video-conference for further listening.
D. Manipulate the seating arrangement.
Answer: D

62-193 正確率   

NO.3 You have to recommend a solution to help the students solve their problem regarding the
historical sources.
The problem must be solved as quickly as possible.
What should you recommend?
This item is part of a case study. To view the case study information, click on the Case Study button
below.
A. Use a social networking site to connect with students in other countries and upload the text to the
social networking site.
B. Use an Internet-based translation tool.
C. Email the source text to a language teacher at the school.
D. Modify the language settings on the students' desktop or laptop computers.
Answer: B

62-193 対策   62-193 解答   

NO.4 You want to address the ICT Competency Framework for Teachers (ICT-CFT) policy goals by
using the school's limited ICT resources.
What should you do?
This item is part of a case study. To view the case study information, click on the Case Study button
below.
A. Ask the students to use their computers at home.
B. Have the students work in collaborative groups.
C. Ask the students to use their mobile devices.
D. Have the more confident students use the computers while the other students observe them.
Answer: B

62-193 難易度   

JapanCertは最新のC_TADM51_74問題集と高品質のHPE0-J80問題と回答を提供します。JapanCertの070-464 VCEテストエンジンと070-698試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のMB2-711 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.japancert.com/62-193.html